Experience being with J-K Network Services

I know JK Network Services from the internet and Facebook   advertisement. I chose J-K Network Services because it’s just 1 ride from my place going here. And the main reason why I chose this company to do my internship because they treated me very good and have respect to me when I did my interview and when the first day I did my internship. Because I got accepted in several companies but I rejected to do internship there because they’re not treating me well. The experienced being part of J-K Network family is I learned a lot of things from creating an advertising, creating job opening in the canvas, creating blog(even though I’m not really good) and creating a video. But the most I like is when I do language verification with the Filipino applicant who do speak Indonesian and Malay, I was so happy talking with them and I can get to know how the team talking with the applicant. Even though I was scared at the first time but I have done a few interviews with good way.  And I am really satisfied with the experience working with J-K team because here they treat me very well and they also respect me even though I am just an Intern student. I didn’t find any difficulties working with the team here in J-K because everything I do not know I always ask to my trainer. The first things than I have learned from J-K Network Services is time is money, and I should always be on time in the office, which is make the employee of J-K Network Services be discipline in the office. I don’t have any suggestions or comments for this company because for me this company is good company and every one treat me very good and well. Thank you so much J-K Network Services.

Bahasa Melayu Translation

Saya tahu JK Network Services dari internet dan iklan Facebook. Saya memilih J-K Network Services kerana hanya satu kali naik angkutan umum dari tempat saya tinggal. Dan sebab-sebab utama mengapa saya memilih syarikat ini untuk melakukan magang saya kerana mereka melayan saya dengan sangat baik dan menghormati saya semasa melakukan wawancara dan bila hari pertama saya melakukan magang. Kerana saya diterima di beberapa syarikat tetapi saya menolak magang di sana kerana mereka tidak melayan saya dengan baik. Bahagian yang berpengalaman dari keluarga J-K Network adalah saya belajar banyak perkara dari mencipta iklan, mewujudkan jawatan kerja di kanvas, mencipta blog (walaupun saya tidak terlalu hebat) dan membuat video. Tapi yang paling saya sukai adalah ketika saya melakukan pengesahan bahasa dengan pemohon Filipina yang berbahasa Indonesia dan Melayu, saya sangat senang berbicara dengan mereka dan saya boleh mengetahui bagaimana pasukan berbicara dengan pemohon. Walaupun saya takut pada saat pertama tetapi saya telah melakukan beberapa wawancara dengan cara yang baik. Dan saya sangat berpuas hati dengan pengalaman bekerja dengan pasukan J-K kerana di sini mereka melayan saya dengan baik dan mereka juga menghormati saya walaupun saya hanya seorang pelajar magang. Saya tidak mendapati kesulitan untuk bekerja sama dengan pasukan di J-K kerana semua yang saya tidak tahu saya selalu bertanya kepada pelatih saya.Perkara pertama yang saya pelajari dari J-K Network Services adalah masa adalah wang, dan saya harus selalu tepat waktu di pejabat, iaitu membuat pegawai J-K Network Services menjadi disiplin di pejabat. Saya tidak punya cadangan atau komen untuk syarikat ini kerana bagi saya syarikat ini adalah syarikat yang baik dan setiap orang melayan saya dengan sangat baik. Terimakasih banyak J-K Network Services.

Bahasa Indonesia Translation

Saya tahu JK Network Services dari internet dan iklan Facebook. Saya memilih J-K Network Services karena hanya satu kali naik angkutan umum dari tempat saya tinggal. Dan alasan utama mengapa saya memilih perusahaan ini untuk melakukan magang saya karena mereka memperlakukan saya dengan sangat baik dan menghormati saya saat melakukan wawancara dan kapan hari pertama saya melakukan magang. Karena saya diterima di beberapa perusahaan tapi saya menolak magang disana karena mereka tidak memperlakukan saya dengan baik. Bagian yang berpengalaman dari keluarga J-K Network adalah saya belajar banyak hal dari membuat iklan, membuat lowongan kerja di kanvas, membuat blog (walaupun saya tidak terlalu pandai) dan membuat video. Tapi yang paling saya sukai adalah ketika saya melakukan verifikasi bahasa dengan pemohon Filipina yang berbahasa Indonesia dan Melayu, saya sangat senang berbicara dengan mereka dan saya bisa mengetahui bagaimana tim berbicara dengan pemohon. Meskipun saya takut pada saat pertama tapi saya telah melakukan beberapa wawancara dengan cara yang baik. Dan saya sangat puas dengan pengalaman bekerja dengan tim J-K karena di sini mereka memperlakukan saya dengan baik dan mereka juga menghormati saya meskipun saya hanya seorang siswa magang.Saya tidak menemukan kesulitan untuk bekerja sama dengan tim di J-K karena semua yang saya tidak tahu saya selalu bertanya kepada pelatih saya. Hal pertama yang saya pelajari dari J-K Network Services adalah waktu adalah uang, dan saya harus selalu tepat waktu di kantor, yaitu membuat pegawai J-K Network Services menjadi disiplin di kantor. Saya tidak punya saran atau komentar untuk perusahaan ini karena bagi saya perusahaan ini adalah perusahaan yang baik dan setiap orang memperlakukan saya dengan sangat baik. Terimakasih banyak J-K Network Services.

Mr. T.T
Foreign Intern
July 2017- Present

Author: J-K Network Services

ABOUT US J-K NETWORK MANPOWER SERVICES is a trusted partner for providing manpower solution to over 500 companies around the Philippines. We find MULTILINGUALS, FILIPINO and EXECUTIVES for all types of jobs. We are a licensed recruitment agency with Government accreditation. We are registered in Department of Trade and Industry with no. 01956641 and we are under the Department of Labor and Employment License number M-15-01-034. We give free assistance for your employment application. Free Career Consultation. Awarded as the best vendor in the Philippines, Be employed with today’s biggest companies in the country. Our clients are from BPO, IT, Manufacturing, Real Estate, Bank and Finance, Consultancy, Casinos and other International and Global companies based in the Philippines Hiring Bilinguals Japanese, Chinese (Mandarin), Chinese (Cantonese), Chinese (Fukien), Korean, Bahasa Indonesia, Bahasa Melayu, Thai, Bengali, Portuguese, Hindi, Vietnamese, Urdu, French, German, Russian, Spanish, Dutch HIRING FILIPINO (all positions) Accounting/Finance, Administrative/Office Management, Advertising/Publishing, Human Resource/Back Office Jobs, Manufacturing, Sales and Marketing, Hotel-Hospitality, Customer Service Industry, BPO Industry, Engineering, IT (Hardware), IT (Software), IT (Network, DataBase, System) AWARDS RECEIVED 2014 • Accenture’s Entry Level Hires (Multilingual) 2014 • Accenture’s Valued Recruitment Partner 2014 2015 • Accenture’s Top Multilingual Provider 2015 • Outstanding Award for Most Number of Multilingual Applicants -3rd Quarter of 2015 2016 • Outstanding Award for Most Number of Multilingual Applicants -1st Quarter of 2016 • Outstanding Award for Most Number of Multilingual Applicants -2nd Quarter of 2016 • Outstanding Award for Most Number of Multilingual Applicants -3rd Quarter of 2016

17 thoughts on “Experience being with J-K Network Services”

Leave a comment